ShareThis

Selasa, 6 Disember 2011

' HANTARAN ' DARI CHUMAH!






Sekali lagi....ASSALAMUALAIKUM!
Tak salah kan jika kita sentiasa mendoakan kesejahteraan sesama kita kan...kannnn...kannnnn?

Pukul berape sekarang nih? Oooooo...baru pukul 7.49 malam...Ada banyak masa lagi untuk drama 'CINTA ELISA'. Anak burung yang ambo jumpa tempoh minggu pun dah semakin sihat, gemuk.......macam....(mike teka sendiri le...)dan dah bising bersuara! Pantang nampak kelibat ambo, dia dah menggelupur dalam sangkar! Kesian...? Memanglah sape yang tak kesian...ambo menjadi mak angkat sementara aje!
Bila dia dah pandai terbang..beso sikit, ambo janji akan lepaskan dia. Ambo namakan dia 'CIT CIT' Kita lupakan sementara pasal Cit Cit ambo tu.....!

Ni...nak ambo kabokan pasal majlis kawin anak saudara ambo tu! Selain 'KO LOYANG' ambo buatlah lagi 'KO LOYANG' warni warna untuk hantaran..! Kih...kih...kih...Nak gelak pun ada,
maklumlah..kan ke ambo suka bermain dengan warna? Ambo sediakan 2 jenis kuih untuk pengantin...!

Satu 'KO LOYANG WARNI WARNA' dan satu lagi 'CUPCAKE' Heh...heh...heh.... Semuanya berwarni warna. Meriah nampaknya Jah!
Meh kita layan mata dengan hantaran dari ambo Maksu nya untuk anak saudara ambo yang sungguh tomey hari tu!

Amacam? Tak ke juling mata mike mandang kuih ambo nih?

Layyyaaannnnnzzzzz!!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...