ShareThis

Rabu, 7 Disember 2011

APAM MENTEGA VERSI II





ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM!

Udah nak tido ke mike? Isssyyyy....baru pukul 10.25 malam......awal lagi Jah!
Jangan banyak tido dik Non...pendek umoq! Ye keeee? Hisyyy..mengarut betul lah!!!

Ni ambo nak ulang tayang lagi.....resepi yang sama, tapi punya 'wajah' yang berlainan!
Kih...kih...kih.... macam sumpah-sumpah pulak ye!!!

Ni le 'APAM MENTEGA' ambo....ambo bawak ke rumah abang ambo petang hari 'letak kerja'
Sebelum ni ambo dah buat kan...kann? Tapi, tu lah sebab sedap, ambo akan buat lagi!
Minggu depan 'kezen' ambo nak datang, nampak gayanya, ambo kena rajin melayari blog-blog masakan lagi le!~

Meh kita layan 'APAM MENTEGA' yang dah ambo ubah penampilannya.
Memang 'kesedapan'nya pada ambo 'siot giler' pada mike tak taw le pulak...lain orang lain seleranya.
Maafle Jah, ambo tak bersedia lagi nak letak resepi, sebab ambo pun kidnap dari blog orang,.
Jom le kita sama-sama mencari resepi! banyak Jah, ambo kalau layari blog resepi deme, tak sedo, udah larut malam!

Siot Jah!!!! Ghalit gitu...!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...