ShareThis

Jumaat, 27 April 2012

KEK SPONGE ' BATIK MISTERI'







ASSALAMUALAIKUM!!

Rasa tak mau cakap banyak Jah!
Bukan majuk ye! cuma hati di dalam 'rasa' nak nonton 'berita' pulak!

Cuma malam nih aja tak mau 'cakap' cukup sekadar ambo nak berkongsi resepi dengan mike...!!!
Ni resepi ulang tayang lagi...cuma berbeza dari segi  ' penampilan '
Hahhhhh! Kalo mike nak buat, selak aja resepi ambo yang terdahulu!
' KEK SPONGE ' itulah nama yang di beri!
Rasa tak berubah, cuma kali nih ambo terlebih ' make-up ' kan dia. tu paksae jadi 'lagu' ni!
(kalo ikut ayat standard 'tu paksae jadi lagu ni' tu tukarkan jadi ' tu sebab jadi macam ni'!!) hahaha
macam-macam loghat ye! Apapun kurang lebih 'serupa'!

Aluhai makcik...kata tadi tak mau cakap banyak, udah le tu!
Oooo ye lah jugak! Ambo berenti di sini......kalo ambo 'pri'(free) besok kita sambung ye!

BUBYE.....BUBYEEEEE!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...