ShareThis

Jumaat, 24 Februari 2012

Lagi-lagi...SUP SAYUR...SUP SAYUR! ......ambo sukaaaa!!!


SELAMAT PETANG

Udah dekat Maghrib ni! Sementara dok tunggu waktu Maghrib, kita sembang-sembang dolu ye!
Apa nak sembang dengan mike ye ? Tentang apa ? 'Tentang Dhia' Ahhhhh. itu drama!
Tapi dalam banyak-banyak drama, ambo paling tak suka drama nih! Bukan apa, lakunan deme
semua 'klasss' tapi bila satu-satu watak tu 'baik macam malaikat' ambo terus jadi bosan...macam
tak percaya!

Issyyyy! Kita sembang tentang makanan le! kalo tentang ini memang siot giler...bila-bilapun'
ambo suka..ambo minat! Tak gitu Jahhh ??? kehkehkehhh !!

Ambo paling suka sayur, tak kesah le samada ditumis, di rebus ato juga di buat ulam
(ulam jangan sebut...kecor lior ambo!)
Ppppsssttt...!!bukan nak puji..suami ambo sangat pandai masak sayur! selalu menyelerakan!
Ambo nih....kalo sayur di buat sup pun sedap jugak! Tu le minggu lepas gamak
nye, ada ambo buatkan ' SUP SAYUR '

Bahan asasnya ambo cuma letakkan sawi hijo, cendawan (orang kampung ambo sebut ' kulat')
fish ball, sedikit karot. udang basah sikit.
Tu aje! Masakan ambo semuanya sempoi.....kurang belanja tapi selalunya melepasi piawaian
kelaurga ambo! heheehehhhh!!
Sup ni ambo suka hirup panaz-panazzz....fuh...mengancam habezzz!!

YYEEEAAAHHHH!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...