ShareThis

Ahad, 20 November 2011

YANG MANA DULU?




ASSALAMUALAIKUM.

Apa kabo hari ni? Sihat? Semestinya.....!

Meh kita relax-relax dan ringankan otak dengan soalan cepumas dari ambo nih.....bukan soalan cepucemas ye! Sebenonye bukan soalan, sekadar borak-borak kosong aja di hari minggu ni!

Mike nak tau, ramai orang selalu tertanya-tanya .....antara ayam ngan telur mana satu yang dulu? Hah! sape-sape tau....? Dulu ambo pun bengong gak nak jawab yang mana satu, sat lagi jawab telur dulu..deme kata sape yang dok bertelur kalau tak dak ayam dulu! kang kalau ambo jawab ayam dulu...deme akan kata dari mana datang ayam kalau takdak telur!

Hishhhh! bengong oooo! Jadi kalau macam tu kita ambil keputusan...sapa tanya dulu, kalau deme sebut mana satu dulu ayam ke telur...mike jawab ayam...! kalau deme tanya yang mana satu dulu telur ke ayam..mike jawab aja telur. Habis cite! Betul tak?

Macam le deme selalu dok tanya, goreng pisang ke pisang goreng? Ambo jawab begini jerrr!
Kalau tengah dok goreng, dah tentu goreng pisang!
kalau dah nak di jamah...tentu saja pisang goreng.....hah..hahhh...hahhhh!
Apa-apapun, kita suka kata goreng pisang kan...kan...kannn? Dah terbiasa!

YYyyeeeaahhhh! ni macam iklan di tv le.....sekali sekala keluo!
Bubye....!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...