Kek

SPONGE CAKE (..yang tak 'berapa' nak jadi.....!)

  • 8:22 PTG
  • By Amin Salmah Bt. Hj. Abdullah
  • 2 Comments



Assalamualaikum!


Hulala...hulala....!

Dah lepas Hari Raya Qurban. nanti ambo sisipkan gambar-gambar kenduri Kurban yang telah ambo adakan di rumah ambo minggu lepas...yeaaahhh!
Apa kabo mike semua? Sihat...Ha..ahh..mike jangan asyik makan...makannnn jerrr!
Kesihatan 'mesti' kita jaga....! bio le tak cantik di mata.. macam ambo! tapi sihat tubuh badan tu yang penting! Tak gitu dik nooonn?

Dua hari lepas, kerana dah lama tak buat 'kek span'...ambo pun pulun le membuatnye....!
Kalau ikut kata Cik Mat gebu dan konco-konconye, adunan ni mestilah di perap kurang lebih 3 jam... Tapiiii! aluhaiiii Jah...camana makcik nak perap kalo udah pukul 10.00 malam baru nak stat membuatnye!

Ahhhh! Anak tekak ni rase nakkk sangat memakannye...tak yah tunggu le...'kite bako je'
Fulamak! kui...kui...kui...ni lah kek span a.k.a kek sepam tembam ambo! Dik Non! walau apapun
kesedapannya tak hilang! lena le ambo tidor malam tu Jah, kerana anak tekak ni dah merasa sepotong 'kek sepam tembam' kui...kui...kui...!

Jom kita layannnn!




You Might Also Like

2 comments

  1. Salam Chumah,ingatkan spongebob,xpo lah janji boleh make...

    BalasPadam

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...