ShareThis

Ahad, 20 November 2011

PUDING WARNI WARNA......Ooooooppppss caghak!






ASSALAMUALAIKUM semua. Moga ALLAH swt merahmati hidup kita.

Malam ni ambo tak buat apa-apa. Kain baju yang di basuh udah dilipat dan disimpan ditempat yang sepatutnya. Tengok berita sat jer...isssyyy jemu le pulak! Apa nak buat yer?

Aaluhaaaiiii Jah! siang tadi selain ambo buat roti, ambo masak le jugak satu jenis puding....!
Ni ambo kidnap dari MyResepi...tapi tak lawa le macan sifu tu.....takat bbooolllleeeey aje!
Tapi kerana siot punya pasal, sebab ambo memang sangat suka memasak ambo buat le jugak!

Berwarna warni le puding ambo tu...rasa-rasanya ambo akan buat untuk kenduri anak saudara ambo bulan 12 nih. Sebenonye ni lah aktiviti ambo setiap hari minggu...masak...masak....masak...!

Sangat sempoi.......sangat senang....tapi ambo tak ngikut 100 peratus....sebab ambo ni kalau puding biasa.....ambo main agak-agak aje! Ambo guna agar-agar tali....senang le ambo nak mengagak sukatan air tu!

Kalau mike nak, boleh layari blog yang ambo katakan...deme siap dengan resepi...sebab deme pandai sukat menyukat! Ambo main bedal aje! Tapi kok ambo buat roti dengan kek...haaaaaa memang ngikut resepi betoi-betoi...taku tak jadiii Jah!!!! Sayang benda...rosak!

Apa-apa pun meh kita layaannnnn puding ambo ni....'PUDING WARNI WARNA! Joooommmmm!!!!
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada rasa bleh leii komen...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...