ShareThis

Rabu, 21 Mac 2012

BERKONGSI KESERONOKAN ANAK (2)






ASSALAMUALAIKUM!

Duduk saja-saja ni , ambo luangkan masa ambo bersembang dengan mike!
Bila bersembang dengan mike hati di dalam rasa sonok sungguh, hilang segala windu ambo!
heheheh! Macam-macam le makcik nih!

Udah 2 -3 hari hujan tak turun, pokok bunga ambo (yang tak berbunga) nampak layu!
Hui...udah kena siram pulak dah.......kesian jugak pada 'cik pokok' ambo tu!
Gamaknye dahagalah tu, sebab tu le layu semacam aja (kalo layu 'banyak macam' huru hara
jadinya!) kuang...kuang...kuanggg!!!

Ppppsssttt!! Ambo nak kongsi lagi gambar-gambar yang ambo snap masa 'jamuan kecil-kecilan'
untuk anak ambo hari tu. Mike janganle jemu eerrkk! Blog ambo ni kan blog ' rojak ' Bukan
hanya blog masakan, cacamarba le...Taada 'pengkhususan' Jah..... Rembat je yang mana boleh!
Tak salah kan Jah...janji bahagia! Yabedabeduuuuu!!!!!

Ahhh! Maghrib dah nak masyuk! Ambo tak maw cakap banyak.......kita berkongsi 'mata' pulak
menikmati ' masakan yang seadanya' hasil air tangan ambo nih! Tapi macam tak lengkap pulak masakan ambo ni.....!!! oooooo ambo lupa nak 'snap' gambo 'kuah laksa' ambo!! hahahahah!!!
Lawak betul..tapi apa-apapun semuanya 'homemade' itu sebab anak ambo suka!

YYEEEESSSS!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...