ShareThis

Rabu, 26 Oktober 2011

PUDING......!





Haluuuuu! eeeeiii silap le pulak!

Macam omputih...tak pandai nak beri salam! yeaaaa! Assalamualaikum!

Kerana boring sesangat, ambo sambung balik sembang ambo malam ni!
Kali ni ambo nak penuhkan N3 ambo ni dengan ....masakan ambo lagi!
Jemuuuu? ooooo jangan dek nooonnn! jangan jemu...walaupun ambo tak letak resepi, tapi boleh le mike semua layari blog-blog masakan yang berlambak tuh! Tu tujuan utama ambo...nak share blog-blog masakan...semangat bebb! Kena rajin anak-anak mak!

Sebenonye ambo ni, dalam banyak-banyak masakan, ambo paling suka puding. Seingat ambo, semasa ambo di Tingkatan 2 atau 3 ambo dah cuba-cuba buat puding, memanglah budak-budak buat, tak cukup bahan pulak (maklum le duduk di kampung) serba serbi kureng!

Di kampung ambo dulu bila petang, kan ada kelas KEMAS, ambo pegi le juga (itupun kalau terluang masa) dari situ le ambo ikut-ikut. First time ambo buat puding...tu lah PUDING SUNKIST! Di rumah tak ada sunkist, jadi dengan semangat yang berkobar-kobar, ambo tukarkan sunkist dengan air oren FN! kah....kah...kah...!

Apapun mak ambo bangga wei! Tu lah hati ibu kan! mulia dan sentiasa mendorong dan memberi semangat! Sekarang banyak blog-blog yang menyediakan resepi puding, nampak semua mengancam jer! Aluhaiii! Nyantek-nyantek beb!

Okey..ambo sisipkan gambar puding ambo, ni ambo buat 2 ke 3 minggu sudah!
Kita layannnnnn!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...