ShareThis

Khamis, 27 Oktober 2011

BENGKANG DURIAN...DILUAR MUSIM!






Assalamualaikum!

Moga kita semua di rahmati oleh Allah swt. Insyaallah!

hari ni ambo nak kita semua layannnnzzz masakan ambo untuk golongan veteran macam ambo. Boleh kannn? Ye lah orang tua macam ambo nak juga layannn masakan2 nih! Ni makanan di luar musim le pulak. Apapun, kerana dunia yang semakin canggih ni, walaupun di luar musim ianya tetap ada bekalan. Tak gitu dik nonnnn?

Yeahhh...hari ni ambo sisipkan gambar 'BENGKANG DURIAN' . Ni asli punya buatan weii! Nak resepi? Sori le Jahh! ambo tak tau sukatan..kan ambo dah kata sebelum ni, ambo main bedal jer!
Apapun yang asasnye..isi durian, tepung gandum, santan pekat, gula dan sedikit garam...!tu jer!

Huuuuiii! semasa dalam proses 'nak masak' ni, wongiNyerrrr! Sruppppp! ayaq lioq meleleh dik nonn oooiii! Nak rase? seperti bengkang yang lain...kelebihannya isi durian yang mengancam
yang meruntun jiwa dan raga! kahh..kah...kah....! Apalagi kalau ia dibuat di luar musim!

Yeeaehhhh! kita layan gambar2 bengkang durian ambo ni....lemak berkrim disukai ramai!
Layannnnn!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...