ShareThis

Rabu, 19 Oktober 2011

DONAT OOOOO DONAT!





Assalamualaikum!

Sekali lagi kita berjumpa!
Kali ni ambo nak bercerita mengenai kueh kegemaran anak ambo....D O N A T !
Bila ambo tanya kat orang dan teman-teman, deme kata ' eleeehhhh! sonang je buatnyer!'
Ambo bukan apa... takut donat yang ambo buat 'berat' macam ambo! kuang..kuang...kuang...!

Apapun, donat ni ambo buat dengan penuh ketekunan! untung juga ada internet! Sungguh! ambo mengaku tu! Internet mengajar ambo! Blog-blog masakan menjadi rujukan ambo! Untuk setanding dengan deme jauh le! Tapi sekureng-kurengnye ambo sudah 'boleh' masak! Hidup ambo! hah..hah...hahhhh!

Betul oreng kate dan ambo kate jugak! Masaklah dengan ikhlas! Masaklah dengan tekun! Menjadi beb...! Ambo udah 'tak berapa' malu nak bawak kueh2 ambo untuk kenduri kendara!
Betul beb! Ambo seronok dengan masakan ambo, seronok dengan resepi2 ambo. Blog masakan mana yang ambo tak layari.... terutamanya En. Mat Gebu dan Pn azlita....dan ramai lagi!
Untung sungguh zaman sekarang!

Ni donat pertama ambo, resepi ambo ambik dari blog sape pun ambo dah lupa! Gebu juga ye donat ambo! hah..hah..hah...Aluhai...sendili puji loh! Sebetulnya, kita mesti juga mengagumi diri kita sendiri! Itu anugerah ALLAH! Betul kan..kan...?kannnn?

Cukup sampai di sini, sama-sama kita lihat hasilnyer....!
Donat....ooooo...donatttt!

1 ulasan:

MOBYDICK berkata...

Mai try buleh sbutir,pekena pulok denge kopi"O"...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...