ShareThis

Ahad, 11 November 2012

......YANG SEDANG-SEDANG SAJA......!!!!




ASSALAMUALAIKUM!

aku suka dia maaaa...
aku sayang dia maaaaa...
yang sedang-sedang saja....
yang penting......
aku bahagia...!!!

OOOPPppppppsssss...nyanyi pulak chumah tengah-tengah malam nih! Sora pun mengah-mengah!
Sssyyyyyyyyy......bukan nyanyi le Jah...tapi ambo teringat lagu ni yang kalo tak silap ambo dinyanyikan oleh Iwan..penyanyi berirama dangdut tu! Ambo 'kurang suka irama sebegini....tapi liriknya berkait pulak dengan dapur (blog) ambo ni! ....ya dapur ambo 'yang sedang-sedang saja...' tak hebat cuma ambo sangat suka dan sangat sayang pada 'dapur' ambo nih!


Malam ni ambo nak berkongsi 'yang kecil-kecilan' dengan mike! Tak paham? ooooooo....iya lah Jah..ambo....ambo...(gagap pulak dah!!!).kan udah ambil sikit-sikit tempahan....tak kisah apa deme nak....kek, puding dan paling ketara karipap! Haaaa...siot jugak Jah pengalaman baru ni!

Sebelum cuti ambo siapkan yang mana deme nak, kemarin buatkan kek dan puding. Semalam pula
buatkan karipap yang deme order.....!
Bukan apa...cuma mengisi 'masa luang' ambo aja! Itupun semua kerja di buat waktu malam atau jugak ujung minggu! Kalo hari bekerja penat juga! Tapi kalo kek ke ..puding ke...anytime begheh sokmo!

Ooppppsss. udah berbau dapur ambo tu...tu le ambo tengah dok bakar Bengkang Durian, menghabiskan stok lama. Nanti kalo ada rezeki 'orang sedekah' ambo simpan lagi buat stok baru! heheheheeh!!!!
Sana sini sinun , orang lain dok buat 'durian Crepe' (betul ke ambo ngeja nih????) ambo dengan tak mengikut keadaan terkini, 'membakar' bengkang durian! hahahahahah!!
Tapi yang ini encik suami sangat suka makan, Si Tecik Hajar dan Aiman jugak suka makan...buatkan aja
yang dimakan oleh deme! Beghehhhhh!!

Nampaknye dalam 1/2 jam lagi bolehlah dimakan bengkang ambo tu, sebelum nak tidur...orang lain berpantang punyalah disiplin, ambo ni ikut mulut, makan aja tak hengat dunia! hahahahh!!
Apa-apapun, ambo mintak diri dulu, lain kali kita berkongsi lagi ye...ini berkongsi mata cukuplah!
janji 'kongsi'!!!!

Terima kasih pada kengkawan dan kenalan yang meng'support' ambo.
Terima kasih daun keladi!
kalo nak,  helo-helo ke ambo di sini!
hehehehehh!!!


Selamat malam Jah...mimpikan ambo ye!!!!

BUBYE....BYEEEE....!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...