ShareThis

Rabu, 30 Jun 2010

Ambo dan saman!



Opocot! Ugh......!
Kemarin ambo gi Tepeng, nak langsaikan bil telefon dan kad kredit, tapi malang nasib ambo tersalah parking la pulak! isk...isk...isk....
Ambo tengok orang lain parking di situ la jugak, tak dak kena apa pun, nasib badan le agaknya!
Keluar je dari TM, dah nampak ketas pink di cermin depan kereta ambo! waaaaaaaa! kena saman la ambo! Nasib ambo la sebab kureng prihatin dengan parking, RM 50.00 beb! sia-sia je bagi!
Gi MPT tingkat 5 buat rayuan, kureng la RM 20, jadik ambo kena bayau RM30.00.Cit! dah lepas beras 1 kampit! Nak mare pun tak leh sebab tu kelalaian ambo!
Dulu ambo pernah dah kena saman, parking tempat lain, boh duit tiang lain. Tepuk dahi le ambo sebab gopoh sangat! Rugi macam tu le yang ambo selalu ralat! Tu semua salah ambo!
Takpa, lain kali ambo kena lebih hati-hati, kalau nak kena jugak, nasib le!
heh....heh....heh.......! Setiap dari muma mesti pernah kena SAMAN! kan....kan....kan....?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...